Переглянь пояснення до дистанційної роботи ТУТ!


Працюй за таким планом:

1. Переглянь відео до уроку.

2. Прочитай параграф підручника та запиши визначення основних термінів.

3. Спробуй виконати задачі.

4. Спробуй погратися, адже це так весело.

5. А тепер перевір наскільки уважним ти був сьогодні?

6. І наостанок, виконай творче завдання.


План уроку:

1. Переглянь відео до  уроку. 

Переглянути тут

2. Прочитай параграф 33, 34 підручника (Біологія і екологія, Соболь В.І.) та законспектуй визначення основних термінів: генетика, спадковість, ген, алелі, гомозигота, гетерозигота, генотип, фенотип, мінливість, домінантна та рецесивна ознака.

Запам'ятай ці терміни!!!

3. Спробуй виконати задачі на схрещування:

Задача №1 Наявність пігменту у волоссі людини домінує над альбінізмом. Чоловік і дружина – гетерозиготні за пігментацією волосся. Чи можливе народження в них дитини з альбінізмом?

Задача №2 При схрещуванні чорного півня з білою куркою всі курчата були строкатими. В другому поколінні отримано: 24 строкатих, 12 чорних і 10 білих. Яким буде потомство від схрещування: а) строкатих курей з чорними півнями; б) строкатого півня з білою куркою?

Якщо тобі щось незрозуміло залиш запитання на дошці:

Перейти на дошку запитань

4. Якщо ти все виконав, пропоную погратися, адже це так весело.

Розпочати гру!

5. А тепер перевір наскільки уважним ти був сьогодні?

Пройти тестування

6. І наостанок, виконай творче завдання.

Завдання «Нечуйвітер, партеногенез й закони Менделя» 

У свій час професор ботаніки з Мюнхена К. Негелі порадив Г. Менделю повторити досліди на інших видах. Мендель шанобливо погодився з цим. Але у дослідах на нечуйвітрі, а згодом і на бджолах Г. Мендель не отримав підтвердження відкритих ним фундаментальних законів спадковості. Поясніть, чому. 

Результати виконаного завдання відправ мені на електронку, або у  Viber .

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу