Переглянь пояснення до дистанційної роботи ТУТ!
Працюй за таким планом:
1. Переглянь відео до уроку.
2. Прочитай параграф підручника та запиши визначення основних термінів.
3. Спробуй виконати задачі.
4. Спробуй погратися, адже це так весело.
5. А тепер перевір наскільки уважним ти був сьогодні?
6. І наостанок, виконай творче завдання.
План уроку:
1. Переглянь відео до уроку.
2. Прочитай параграф 33, 34 підручника (Біологія і екологія, Соболь В.І.) та законспектуй визначення основних термінів: генетика, спадковість, ген, алелі, гомозигота, гетерозигота, генотип, фенотип, мінливість, домінантна та рецесивна ознака.
Запам'ятай ці терміни!!!
3. Спробуй виконати задачі на схрещування:
Задача №1 Наявність пігменту у волоссі людини домінує над альбінізмом. Чоловік і дружина – гетерозиготні за пігментацією волосся. Чи можливе народження в них дитини з альбінізмом?
Задача №2 При схрещуванні чорного півня з білою куркою всі курчата були строкатими. В другому поколінні отримано: 24 строкатих, 12 чорних і 10 білих. Яким буде потомство від схрещування: а) строкатих курей з чорними півнями; б) строкатого півня з білою куркою?
Якщо тобі щось незрозуміло залиш запитання на дошці:
4. Якщо ти все виконав, пропоную погратися, адже це так весело.
5. А тепер перевір наскільки уважним ти був сьогодні?
6. І наостанок, виконай творче завдання.
Завдання «Нечуйвітер, партеногенез й закони Менделя»
У свій час професор ботаніки з Мюнхена К. Негелі порадив Г. Менделю повторити досліди на інших видах. Мендель шанобливо погодився з цим. Але у дослідах на нечуйвітрі, а згодом і на бджолах Г. Мендель не отримав підтвердження відкритих ним фундаментальних законів спадковості. Поясніть, чому.
Результати виконаного завдання відправ мені на електронку, або у Viber .
Коментарі
Дописати коментар